„Jaguar XE SV Project 8“: riaumojantis 600 AG žvėris

280617xesvproject819

Koncerno „Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations“ (SVO) padalinys pristatė patį galingiausią, vikriausią ir ekstremaliausią savo kūrinį – „Jaguar XE SV Project 8“. Vidutinės klasės sedanas XE gavo visų varančiųjų ratų važiuoklę ir klasikinį „Jaguar“ V8 turbininį 5 litrų darbinio tūrio variklį, ištreniruotą iki 600 AG. Ir iškart peršoko į į superautomobilių kategoriją pagal savo dinamines savybes: XE iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,3 sekundės ir pasiekia 322 km/h greitį.

Tai jau antrasis SVO padalinio sukurtas ribotos serijos „Jaguar“ modelis – 2014 metais padalinys sėkmingai debiutavo su „F-TYPE Project 7“. Sukurtas tikriems vairavimo entuziastams, „XE SV Project 8“ išsiskiria savo sprogstamąja galia, vikrumu bei visų varančiųjų ratų teikiamu nepriekaištingu sukibimu su keliu. Nepamiršta ir gilaus, grėsmingo variklio riaumojimo, tarsi primenančio automobilių pasaulio džiunglėms, kad šis jaguaras yra alkanas ir labai pavojingas. Planuojama pagaminti tik 300 „XE SV Project 8“ automobilių.

„Inchcape Motors Lietuva“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės teigimu, Baltijos šalims skirta kvota – 3 „Project 8“ automobiliai. Du iš jų jau užsakyti.

„SVO padalinio tikslas kurti automobilius-ikonas, įkūnijančius prabangą, pajėgumą ir gebėjimą važiuoti bet kokia kelio danga. „Project 8“ yra puikiausias pavyzdys, ką gali pasiekti dizainerių, inžinierių ir gamybos specialistų entuziazmas, suteikus jiems visišką laisvę, – sako Johnas Edwardsas, „Jaguar Land Rover“ SVO padalinio vykdomasis direktorius.

280617xesvproject853

„Jaguar XE SV Project 8“ – tai speciali daugybę apdovanojimų laimėjusio „XE“ versija. Tarp daugybės patobulinimų labiausiai išsiskiria naujausia kruopščiai sukalibruoto 5 litrų darbinio tūrio 600 AG turbininio V8 variklio versija, rankiniu būdu reguliuojamas važiavimo aukštis, „Intelligent Driveline Dynamics“ režimas, skirtas vairavimui žiedinėje trasoje, bei lengvo aliuminio ir anglies pluošto lydiniais patobulinta „XE SV Project 8“ išorė, leidžianti pasiekti geresnių rezultatų trasoje.

Šiame modelyje „Jaguar“ pirmą kartą panaudojo naują „Carbon Ceramic“ stabdymo sistemą. Be to, pirmą kartą keliams skirtų automobilių istorijoje panaudoti „Formulėje 1“ naudojami silikono nitrido keraminiai guoliai.

Variklyje montuojama dujų išmetimo sistema „Titanium Variable Active Exhaust“, visų varančiųjų ratų „Jaguar All-Wheel Drive“ (AWD) sistema bei iš automobilių lenktynių sporto pasiskolinti aerodinaminiai sprendimai.

„Jaguar XE SV Project 8“ bus montuojama 8 laipsnių pavarų dėžė su galimybe pavaras perjungti už vairo esančiomis lengvojo aliuminio rankenėlėmis arba pirmą kartą tokiame automobilyje montuojama centrine „Pistolshift“ pavarų svirtimi.

280617xesvproject18

Naujasis superautomobilis bus lengviausias V8 jėgainę turintis „Jaguar“ šeimos atstovas. Fundamentaliai našumą didinančios „XE SV Project 8“ savybės taip pat apima anglies pluošto bamperį su padidintomis vėdinimo angomis, ventiliuojamą anglies pluošto variklio dangtį, 20 colių lengvojo aliuminio lydinio ratlankius, reguliuojamą priekinį skirstytuvą, plokščią apatinį automobilio aptaką, galinį anglies pluošto bamperį, galinį difuzorių bei reguliuojamą galinį aerodinaminį sparną.

Didžiausi vairavimo entuziastai galės pasirinkti specialią „Track Pack“ automobilio versiją, turinčią dvi žiedinių lenktynių reikalavimus atitinkančias sportines sėdynes, leidžiančias sutaupyti 12,2 kg automobilio svorio.

„Jaguar XE SV Project 8“ debiutuos Vakarų Sasekse, Jugtinėje Karalystėje, birželio 29 – liepos 30 dienomis vykstančio „Goodwood Festival of Speed“ metu.

Automobilio kainos Didžiojoje Britanijoje prasidės nuo 149 tūkst. 995 svarų sterlingų. Laimingi savininkai komplektuodami automobilį, skirtingoms detalėms galės pasirinkti spalvas iš net 10 tūkstančių įvairių atspalvių.

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.