Kad mūšyje nebūtų sunku

Ir automobilių sporto meistrai nepamiršo garsiojo karvedžio aforizmu tapusio posakio „sunku pratybose – lengva mūšyje“.

Kad tas mūšis nebūtų sunkus, iškart po „ENEOS 1006 km lenktynių“ atidarymo Palangos centre, Vytauto gatvėje, maratono dalyviai persikėlė į šalia Vydmantų sankryžos esantį lenktynių miestelį ir savo bolidus išvairavo į trasą.

Ketvirtadienį surengtos pirmosios dvi treniruotės 1000 km lenktynių dalyviams tapo savotiška būsimųjų batalijų įžvalga, leidusia kiek tiksliau prognozuoti sportininkų ir komandų pajėgumą. Nors daugelis specialistų linkę manyti, jog pirmosiose treniruotėse ekipos nebuvo linkę atskleisti tikrojo veido ir pasiliko nemažai paslapčių.

Kad lenktynininkai laisviau jaustųsi trasoje ir pamažu apsiprastų su danga ir visiems privalomomis vienodomis „Hankook“ padangomis, 41 treniruotes pradėjusi komanda buvo suskirstyta į dvi grupes.

Puikus oras ir dvidešimt keturių laipsnių padalą pasiekusi oro temperatūra garantavo kone idealias treniruočių sąlygas, kuriomis lenktynininkai skubėjo pasinaudoti.

Tačiau pirmieji trasą ir oro sąlygas Lietuvoje išbandė Danijos žiedinių lenktynių čempionate dalyvaujantys „Aquila Synergy Cup“ lenktynininkai, pirmą kartą savo varžybomis papildę „ENEOS 1006 km lenktynių“ programą, o jų pasirodymas Palangoje sutapo su ketvirtojo etapo lenktynėmis.

Visi šių lenktynių dalyviai vairuoja vienodus „Aquila Synergy“ bolidus.

Svečiai spėjo ne tik pasitreniruoti, bet ir surengti atrankos ir pirmąsias tikras varžybas, o antrosios lenktynės įvyks rytoj.

Pirmąją poziciją atrankos varžybose užėmė Kevinas Suensonas, greičiausiąjį ratą nuvažiavęs per 1 min. 26,071 sek. Jis pranoko dar du danus Maxsą Enebergą ir Joną Lyngę.

Ketvirtąją-penktąją vietas užėmė eksperimento tvarka treniruotėse bei kvalifikacijoje dalyvavę Dainius Matijošaitis ir Martynas Samuitis.

Pirmosios „Aquila Synergy Cup“ lenktynės didelių netikėtumų neatnešė ir jose pirmas finišo liniją kirto kvalifikacijos nugalėtojas, o J. Lynge pranoko iš antrosios pozicijos varžybas pradėjusį komandos draugą.

Kiek didesnio ažiotažo susilaukė „ENEOS 1006 km lenktynių“ dalyvių pirmoji treniruotė, kurioje pirmaisiais smuikais griežė net trys svečių iš Belgijos ekipos. Greičiausiai vieną ratą per 1 min. 13,026 sek. nuvažiavo „Palanga Spa Hotel By EMG Motorsport“ komanda su „Porsche 991“ automobiliu, greičiausiame rate išvysčiusiu 132.216 km/val. vidutinį greitį.

Antras buvo bene didžiausią gerbėjų susižavėjimą keliantis „Qvick-VR Racing“ komandos „Marc Cars BMW M2 V8“, greičiausiąjį ratą apsukęs per 1 min. 14,209 sek. vidutiniu 130,108 km/val. greičiu.

Trečias buvo dar vienas „Porsche 991“ bolidas, kurį pilotavo „Palanga SPA hotel 2 by SpeedLover“ ekipa, greičiausiame rate sugaišusi 1 min. 14,762 sek. ir išvysčiusi 129,146 km/val. vidutinį greitį.

„Porsche“ paradą užbaigė ketvirtąjį laiką užfiksavusi „Skuba Dream“ komanda, kurios kovinį bolidą „Porsche 911 GT3 CUP 997“, kaip ir laukta, pilotavo tituluočiausias šių lenktynių dalyvis, net šešis kartus laimėjęs Palangos maratoną Jonas Gelžinis.

Jonas greičiausiąjį ratą nuvažiavo per 1 min. 15, 318 sek. ir išvystė 128,192 km/val. vidutinį greitį.

Antrojoje grupėje treniruotes pradėjusi „Exit Palanga by Algirdai“ komanda iškart ir be didelių

užuolankų pareiškė kas yra kas. 1 min. 11,319 sek. – tokį vieno rato įveikimo laiką pademonstravo jos lyderis Ramūnas Čapkauskas, greičiausiąjį ratą apskriejęs vidutiniu 135,380 km/val. greičiu.

Antri buvo „Gera dovana – Cargowin.eu“ sportininkai (1min.14,503 sek. ir 129,595 km/ val.) , o trečia – „Rotoma Racing“ ( 1 min. 15,799 sek. ir 127,379 km/val.)

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.