„Ford“ atskleidė daugiau detalių apie trečiosios kartos „Fiesta ST“

Ford today revealed further details of the sophisticated Sports Technologies that will deliver the most responsive, engaging and fun-to-drive Fiesta ST experience ever

Į Lietuvą naujoji „Fiesta ST“ atvyks antrame šių metų pusmetyje

Automobilių koncernas „Ford“ atskleidė daugiau detalių apie naują „karštojo“ hečbeko „Fiesta ST“ versiją. Naujoje „Fiesta ST“ veiks greitojo starto funkcija „Launch Control“, o pakaba bus pagardinta patentuotomis unikalios formos spyruoklėmis, kurių konstrukcija leidžia išcentrines jėgas nukreipti optimaliu būdu, padedančiu greičiau ir tiksliau įveikti posūkius. Pasirenkami vairavimo režimai leis sklandžiai keliauti mieste bei užmiesčio trasose.

„Naujoji „Fiesta ST“ savo segmente nustato naują pasitenkinimo vairavimu standartą. Kurdami „Fiesta ST“ pritaikėme „Ford RS“ bei „Ford GT“ patirtį. Tai – „karštas“ mažylis su didelėmis galimybėmis. Rėksmingas keturių cilindrų variklio garso takelis ras bendrą kalbą automobilių gerbėjų tarpe, nepriklausomai nuo jų gimtosios kalbos“, – sako „Ford Performance“ padalinio Europoje direktorius Leo Roeksas.

Ford today revealed further details of the sophisticated Sports Technologies that will deliver the most responsive, engaging and fun-to-drive Fiesta ST experience ever

Į naująja „Fiestą ST“ montuojamas 1,5 litro darbinio tūrio turbininis „EcoBoost“ variklis su aukšto slėgio degalų įpurškimo technologija leis pasiekti 200 AG galią ir 290 Nm sukimo momentą, o nuo 0 iki 100 km/h naujoji „Fiesta ST“ įsibėgės per 6,5 sekundės. Maksimalus trečiosios kartos „Ford Fiesta ST“ greitis sieks 232 km/h.

Pirmą kartą „Fiesta ST“ automobilyje siūlomi vairavimo režimai pagal vairuotojo pageidavimą vienu mygtuko paspaudimu leis pasirinkti variklio, vairo ir stabilumo sistemos nustatymus, o variklio cilindrų išjungimo funkcija suteiks galimybę iki 11 proc. sumažinti degalų sąnaudas.

Ford today revealed further details of the sophisticated Sports Technologies that will deliver the most responsive, engaging and fun-to-drive Fiesta ST experience ever

Trečiosios kartos „Fiesta ST“ bus pirmasis šios linijos automobilis su galimybe pasirinkti „Quaife LSD“ mechaninį riboto praslydimo diferencialą, padėsiantį optimizuoti priekinės ir galinės ašių sukibimą ir taip dar efektyviau įveikti staigius posūkius. Ši sistema paskirsto sukimo momentą taip, kad daugiau galios tenka didesnę apkrovą patiriančiam posūkio išorėje esančiam ratui ir mažina mažiau apkrauto rato prasisukimo galimybes.

Naujosios „Fiesta ST“ salone vairuotoją ir keleivius pasitiks „SYNC 3“ sistema su aukščiausios kokybės „B&O PLAY“ garso aparatūra bei daugybe vairuotojo pagalbos sistemų, tarp kurių ir važiavimo juostos sekimo „Lane Keeping Aid“ bei kelio ženklų atpažinimo „Traffic Sign Recognition“ sistemos.

Pirkėjai galės rinktis tiek 3 durų, tiek 5 durų „Fiesta ST“ modelius su sportišku „ST“ linijos  eksterjeru, standartiniais 17 colių ratlankiais arba pasirenkamais 18 colių ratlankiais. Bus siūlomas 8 spalvų eksterjero pasirinkimas, o viduje jau standartinėje komplektacijoje bus montuojamos sportinės „Recaro“ sėdynės.

Prekyba naująja „Ford Fiesta ST“ prasidės šį pavasarį.

Naujosios „Fiestą ST“ bandymą lenktynių trasoje galite pamatyti čia: https://youtu.be/gQ_0xOTITbQ

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.