Tėvo noras išmokyti sūnų važiuoti motociklu virto pelningu verslu

Kuberg_01

Elektrinių motociklų „Kuberg“ istorija prasidėjo Čekijoje, kai moto sportu užsiimantis Michal Kubanek norėjo mokyti savo sūnų šios veiklos, bet tokių mažų motociklų rinkoje tiesiog nebuvo. Tuomet jis pagamino elektrinį motocikliuką, po to didesnį, atsirado daugiau norinčių savo vaikus mokyti nuo mažens ir taip idėja užaugo iki verslo. Vėliau buvo sukurti didesni „Kuberg“ modeliai, tinkantys ir suaugusiems.

Vos sužinojęs apie šį naują elektrinį motociklą, „Laisvalaikio Dovanų“ įkūrėjas Linas Čeikus panoro padėti išpopuliarinti šią futuristinę transporto priemonę bei tapo oficialiu gamintojo atstovu Baltijos šalyse. „Lietuvoje sparčiai populiarėja elektrinės transporto priemonės, vis daugiau žmonių rūpinasi ekologija, tad tikiu, kad „Kuberg“ taps mėgstamu tautiečių pasirinkimu”.

Nors „Kuberg“ išvaizda ko gero labiau primena dviratį nei motociklą, jis yra greitesnis už elektrinį dviratį (gali išvystyti iki 55 km./val. greitį), tačiau daug lengvesnis ir manevringesnis už krosinį motociklą. Suaugusiam skirtas „Kuberg“ sveria vos virš 30 kg., tai yra tik 10 kg. daugiau nei elektrinis dviratis ir žymiai mažiau nei bet koks motociklas.

Vienas iš motociklo privalumų – lengvas valdymas. „Kuberg“ valdyti yra taip pat lengva kaip dviratį: yra priekinis ir galinis stabdžiai, gazo rankena. Kuo daugiau spaudžiate – tuo greičiau važiuojate“, – pristato Kubeg.lt atstovas Lukas Donelaitis.

Šie motociklai taip pat pasižymi dar vienu privalumu – manevringumu: „Kuberg“ pravažiuos visur, kur važiuoja dviračiai. Juo galima lengvai manevruoti tarp medžių, važiuoti per rąstų kliūtis ar apvažiuoti kitas kelyje pasitaikančias kliūtis.

Pirmą kartą sėdusius ant šio motociklo, nustebina jo galia ir pagreitis: 8-12 kw variklis lengvą motociklo korpusą iki 55 km./val. greičio išjudina vos per keletą sekundžių. Motociklas turi tris galingumo lygius, kuriais yra apribojama variklio galia. Pirmą kartą važiuojantiems „Kuberg“ siūlomas pirmasis lygis, kurio pilnai užtenka apsiprasti su motociklu ir pajusti važiavimo malonumą. Labiau patyrę vairuotojai gali pasirinkti didesnę motociklo galią.

Išbandyti „Kuberg“ galimybes bei priimti sprendimą, pirkti motociklą ar ne, kviečiama pramoginio pasivažinėjimo metu. Organizatoriai siūlo 30 minučių pasivažinėjimą vaizdingu maršrutu Nemenčinės miškuose bei pažada, jog pavargsite, pailsėsite, išsikrausite, gausite didelę adrenalino dozę ir po to paklausite: kada kitas važiavimas? Pasivažinėti gali visi norintys: nebūtina turėti motociklininko teises, tereikia mokėti vairuoti dviratį.

 Paklaustas, ar važiuoti su šiuo elektriniu motociklu nėra pavojinga, pašnekovas šypsosi: „Kiekvienas išvažiavimas bet kokia transporto priemone yra pavojingas, nesvarbu, važiuojate automobiliu, dviračiu, motociklu ar „Kuberg“. Mūsų važiavimai vyksta miške, nėra automobilių eismo, rizikos sutikti kitas transporto priemones praktiškai nėra. Tačiau kiekvienam važiuojančiam suteikiame pilną apsaugų komplektą: šalmą, kūno apsaugą, kelių ir alkūnių apsaugas, pirštines, tad protingai važiuojant, susižeisti neįmanoma. Tiesiog reikia gerai įvertinti savo galimybes“.

Kaip pasakoja L. Donelaitis, žmonės, dar nevažiavę su „Kuberg“, atvažiuoja su įvairiais nusistatymais: vieniems atrodo, kad jis negali prilygti motociklui, kad yra per mažas ir per silpnas, jog suteiktų daug adrenalino, kitiems atrodo, kad tai – bauginanti transporto priemonė, kurios jie nesuvaldys. Ant motociklo sėda neužtikrintai. „Tačiau man labiausiai patinka stebėti žmonių reakciją praleidus 30 minučių su „Kuberg“ – visi plačiai šypsosi, akys dega nuo adrenalino ir laimės. Tos 30 minučių prabėga akimirksniu ir norisi juo važiuoti dar ir dar“.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.