„Jeep“ grįžta į pikapų rinką su naujuoju „Gladiator“

Naujausia „Jeep“ žvaigždė – pikapas „Gladiator“. Šis modelis pažymi „Jeep“ sugrįžimą į pikapų segmentą po 27 metų pertraukos su visiškai nauju, tačiau visas svarbiausias šio gamintojo savybes turinčiu automobiliu.

„Gladiator“ yra neprilygstamas autentiško „Jeep“ dizaino, pravažumo ir funkcionalumo derinys. Tai yra tarsi „Wrangler“, tik dar universalesnis – šie modeliai dalijasi panašia rėmine konstrukcija, daug važiuoklės elementų ir technologijų. Šis modelis tikrai suras savo pirkėjus – „Jeep“ klientai yra tikri nuotykių ieškotojai ir nemažai jų vis pasiteiraudavo, ar neturime planų pristatyti pikapą. Žinia apie „Gladiator“ juos tikrai nudžiugins“, – teigia oficialaus „Jeep“ atstovo „Autobrava Motors“ pardavimo vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Moderniausios bekelės sistemos

Visi Europoje parduodami „Gladiator“ modeliai turės 3 litrų darbinio tūrio „EcoDiesel“ variklį, kuris pasieks apie 260 AG pajėgumą bei 600 Nm sukimo momentą. Standartiškai jame montuojama degalus taupanti „Start–Stop“ technologija.

Pikape montuojama aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė, užtikrinanti pakankamą galią važiuojant tiek tuščiu, tiek pilnai pakrautu automobiliu ar tempiant priekabą. Į „Gladiator“ bagažo skyrių galima sudėti 725 kg krovinio, o tempti pikapas gali net iki 2 722 kg svorio priekabą.

Pravažumas yra vizitinė bet kurio „Jeep“ kortelė ir „Gladiator“ čia – ne išimtis. Kiekviename modelyje yra elektroninė sukimo momento paskirstymo sistema, užtikrinanti galios paskirstymą daugiausia sukibimo turintiems ratams, o variklį bei įvairius pakabos elementus saugo papildomos apsaugos.

Pasirinkus „Sport“ arba „Overland“ įrangos paketą, pikape montuojama „Command-Trac 4×4“ sistema su 2,72:1 palėtintos pavaros perdavimo dažniu bei itin patvarios „Dana 44“ priekinė ir galinė ašys su 3,73 galinio diferencialo perdavimo dažniu. „Rubicon“ versijoje montuojama „Rock-Trac 4×4“ sistema su „Dana 44“ priekinėmis ir galinėmis ašimis. Jos palėtintos pavaros perdavimo dažnis – 4:1.

Pranašumai bekelėje tuo nesibaigia – „Gladiator“ gali užvažiuoti į 43,6 laipsnių statumo įkalnę, įveikti 20,3 laipsnių rampą bei nusileisti nuo 26 laipsnių nuokalnės. Pikapo prošvaisa – 28,2 cm, o didžiausias įveikiamos brastos gylis – 76 cm.

„Gladiator Rubicon“ taip pat turi blokuojamo galinio diferencialo funkciją, kuri „Sport“ ir „Overland“ yra užsakoma papildomai. „Rubicon“ turi unikalią segmente savybę, kuri padidina ratų eigą ir pravažumą itin sudėtingose vietovėse – galimybę atjungti stabilizatorių. Šią įrangą turinčiuose modeliuose montuojamos 32 colių skersmens padangos bei plieninis itin tvirtas galinis buferis.

Komfortiškas kasdienis pagalbininkas

Kurdami „Gladiator“ inžinieriai stengėsi legendinį „Jeep“ pravažumą suderinti su aukšto lygio komfortu ant asfalto. Specialiai šiam modeliui buvo sukurta daugiasvirtė pakabos sistema, o spyruoklės patobulintos taip, kad vairavimo savybės minimaliai priklausytų nuo apkrovos lygio.

Prie kasdieninio komforto prisideda ir daugybė elektroninių pagalbininkų. „Jeep Gladiator“ gali turėti adaptyvią kruizo kontrolę su „Stop & Go“ funkcija, automatiškai nuvalomą priekinio vaizdo kamerą, aklosios zonos stebėjimo sistemą, o jau standartinėje įrangoje vairuotojai ras „ParkView“ galinio vaizdo kamerą, priekinius ir galinius parkavimo asistentus, elektroninę stabilumo kontrolę su svyravimus posūkiuose švelninančia sistema.

Interjere „Gladiator“ keleiviai naudosis patogia ketvirtos kartos „Uconnect™“ sistema su standartiniu 7 arba papildomai pasirenkamu 8,4 colio įstrižainės ekranais. Standartinėje modelio įrangoje yra navigacinė sistema, galimybės prijungti išmanųjį telefoną su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“, rašymo balsu bei kitos funkcijos.

Melomanus nustebins naujojo „Jeep“ pikapo garso sistema – automobilyje papildomai montuojamas žemų dažnių garsiakalbis, o už galinės sėdynės specialioje jam skirtoje vietoje įtaisytas „Bluetooth“ bevielis grotuvas, leidžiantis mėgautis savo muzika ir paplūdimyje ar kitose vietose, kur su automobiliu važiuoti jau nebegalima.

Tai dar ne visi „Jeep“ praktiškumo įrodymai. Už galinių „Gladiator“ sėdynių atramų bei po sėdimąja jų dalimi įrengtos papildomos saugios ir nepastebimos vietos bagažui. Prireikus gabenti didelį krovinį, sėdynių atramos gali būti nulenktos ir salono erdvė tapti bendra su krovinių skyriumi. Pikapo stogas bei durys gali būti nuimti, tad papildomai „Gladiator“ užsakoma ir rakinama daiktadėžė.

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt

ĮDOMIOS NUORODOS

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.