Naujas „Renault CAPTUR“: dar pažangesnis miesto SUV lyderis

„Renault Captur“ yra vienas miesto SUV pradininkų, kurio nuo debiuto 2013 metais pradžios parduota 1,2 milijono modelių. Jis greitai tapo populiariausiu automobiliu savo segmente ne tik Prancūzijoje, bet ir visoje Europoje. Pirmaujančios pozicijos išlaikytos ir praeitais metais, kai visame pasaulyje buvo parduota virš 230 000 „Captur“ modelių.

Naujas „Captur“ yra pirmasis „Renault“ automobilis, kuriame bus montuojamas iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis variklis „E-TECH Plug-in“, o pats modelis yra „Renault“ įmonių grupės sinergijos su Aljansu šerdis. Jis buvo kuriamas naudojant bendras technologijas ir naują „CMF-B“ platformą, o nauja elektroninė įranga leido įdiegti pažangiausias technologijas, atitinkančias naujausias rinkos tendencijas.

Atletiškesnis išorės dizainas

Elegantiškų formų, ryškių šoninių linijų ir aptakaus stogo naujas „Captur“ atrodo atletiškiau ir dinamiškiau nei pirmtakas. Naujas „Captur“ už ankstesnį modelį yra ilgesnis (4,23 m arba +11 cm) ir vizualiai didesnis dėl 18 colių ratlankių (priklausomai nuo versijos) bei didesnės važiuoklės bazės (2,63 m arba +2 cm). Visos jo detalės – atnaujintas dizainas, itin kruopštus surinkimas, priekiniai ir galiniai LED žibintai su „C“ formos šviesomis ir dekoratyviniai chromuoti intarpai atspindi itin aukštą automobilio kokybę.

Naujas „Captur“ perteikia kaip turi atrodyti tikras miesto SUV. Tą pabrėžia tokie elementai kaip priekinė ir galinė apsaugos, šoninės slenksčių ir ratų arkų apsaugos, aliuminiai stogo bagažinės laikikliai. Tolygiai į priekį žemėjantis variklio dangtis, išraiškingesnė galinė stogo dalis ir mažesnis įstiklintas plotas automobiliui suteikia dar daugiau dinamiškumo.

Jau bazinėje komplektacijoje naujo „Captur“ priekiniai žibintai turi 100 % LED technologiją su „Renault“ modeliams būdingomis „C“ formos šviesomis ir charakteringo trimačio rašto apvadais. Labai siauri galiniai LED žibintai taip pat išsiskiria būdingos formos šviesomis ir apima pakeliamas galines dureles, taip vizualiai dar labiau praplatinant automobilį.

Iš viso naują „Captur“ bus galima rinktis iš 11 kėbulo spalvų, iš kurių keturios – „Atacama Orange“, „Flame Red“, „Iron Blue“ ir „Amethyst Black“ „INITIALE PARIS“ versijoje – bus visiškai naujos. Taip pat siūlomos keturios kontrastinės stogo spalvos ir 3 išorės spalvų deriniai, todėl pasirinkimo galimybės yra unikalios klasėje – net 90 galimų derinių.

Salono revoliucija keleivių patogumui ir komfortui užtikrinti

Naujame „Clio“ pristatytas revoliucinis salonas debiutuoja ir naujame „Captur“. Čia panaudota patobulinta sumanaus prietaisų skydelio koncepcija, kuris yra šiek tiek pasuktas į vairuotoją ir turi visiškai naują, tarsi sklendžiančią, centrinę dalį. Su įdiegtomis naujausiomis technologijomis ir didžiausiais ekranais klasėje, jis užtikrina šiuolaikinę ergonomiką įtraukiančiam vairavimo potyriui.

Iš esmės pasikeitė ne tik vairuotojo vieta. Dabar visas salonas yra naujo kokybės ir komforto lygio, primindamas aukštesnės klasės automobilių salonus. Aukščiausios kokybės medžiagos, minkštos prietaisų skydelio ir durelių apdailos medžiagos, originali centrinė skydelio dalis su belaidžiu telefono įkrovimu, dėtuve ir foniniu LED apšvietimu, kruopštus surinkimas ir nauja sėdynių konstrukcija: rezultatai matomi kiekvienoje detalėje.

Pagrindinis išmaniojo salono elementas yra didžiausias klasėje 9,3 colio įstrižainės multimedijos ekranas. Šis šiek tiek išgaubtas vertikalus ekranas salonui suteikia ypatingo modernumo, o dėl nežymaus išgaubimo vaizdas ekrane lengviau įžiūrimas. Naujas „Captur“ taip pat turi spalvotą skaitmeninį prietaisų skydelį, kurio įstrižainė siekia nuo 7 iki 10,2 colių – didesniame ekrane papildomai rodomi navigacijos sistemos žemėlapiai. Su 10,2 colių skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir 9,3 colių multimedijos ekranu naujas „Captur“ pasižymi vienu didžiausiu ekranų plotu savo klasėje.

Į naujo „Captur“ bagažinę telpa nuo 536 litrų (geriausias rodiklis klasėje), o dar 27 litrus talpina vidinės dėtuvės. Bagažinės tūrį galima dar labiau padidinti 16 cm į priekį pastūmus galinę sėdynę ir nuėmus antrą bagažinės dugną, kuris palengvina kasdienį bagažinės naudojimą. Nulenkus galines sėdynes bagažinės dugnas bus beveik lygus, o ilgis sieks 157 cm – 11 cm daugiau nei ankstesnės kartos modelyje.

Nauja efektyvių variklių gama

Naujas „Captur“ taip pat peraugo savo klasę ir kalbant apie iš esmės atnaujintus benzininius ir dyzelinius variklius. Derinami su 5 arba 6 greičių mechanine pavarų dėže arba su 7 greičių automatine EDC pavarų dėže su dviguba sankaba, šie varikliai automobiliui suteikia dar didesnę galią: benzininių variklių galia siekia nuo 100 AG iki 155 AG, o dyzelinių – nuo 95 AG iki 115 AG. Visi šie naujausios kartos varikliai turi pažangiausias technologijas, yra ekonomiški ir išmeta mažai teršalų bei atitinka galiojančius standartus.

Nuo 2020 metų visiškai naujo „Captur“ variklių šeimą papildys iš tinklo įkraunamas hibridinis „E-TECH Plug-in“ variklis. Tai pirmas toks „Renault“ grupės variklis ir yra unikalus šioje klasėje. Naujas „Captur“ bus pirmasis įperkamas miesto SUV modelis, turintis iš tinklo įkraunamą hibridinio variklio technologiją. Ši sistema apima 1,6 l benzininį variklį, daugiafunkcę tiesioginio perdavimo pavarų dėžę (konstrukcija pasižymi dideliu energijos efektyvumu ir pagaminta naudojant „Renault F1“ komandos patirtį) ir 9,8 kWh talpos akumuliatorių, kuris vien tik elektros režimu leidžia nuvažiuoti iki 65 km („WLTP City“).

„Renault EASY DRIVE“: plačiausias naujo „Captur“ pagalbinių vairavimo sistemų pasirinkimas rinkoje

Naujas „Captur“ turi itin daug pagalbinių vairavimo sistemų, kurių pasirinkimas ir modernumas yra didžiausi klasėje ir užtikrina ramybę prie vairo.

Viena pagrindinių yra greitkelyje ir spūstyse padedanti vairavimo sistema (Highway and Traffic Jam Companion), kuri vis dar reta miesto SUV ir daugiafunkcių automobilių segmente. Suteikianti daug didesnį pasitikėjimą ir komfortą važiuojant greitkeliais ir spūstyse, ši sistema yra pirmasis žingsnis link autonominio automobilio.

Kartu su 360° kamera ir automatinio avarinio stabdymo su dviratininkų ir pėsčiųjų atpažinimo sistema, pirmą kartą „Renault“ automobiliuose įdiegta ir įspėjimo apie judėjimo trajektoriją kertančius automobilius važiuojant atbuline eiga sistema (Rear Cross Traffic Alert).

Naujame „Captur“ įrengtos pagalbos vairuotojui sistemos (ADAS – Advanced Driver Assistance Systems) skirstomos į tris kategorijas: vairavimo, automobilio statymo ir saugumo. Visos kartu jos sudaro „Renault EASY DRIVE“ sistemą, o jų parinktis patogu keisti „Renault EASY LINK“ liečiamame multimedijos sistemos ekrane.

„Renault EASY CONNECT“: naujame „Captur“ nepraraskite ryšio su savo aplinka

Su nauju „Captur“ „Renault“ grupė tęsia strategiją visuose automobiliuose plėtoti junglumą ir internetines paslaugas. Šį tikslą realybe pavertė „Renault EASY CONNECT“ sistema, apimanti „MY Renault“ programų paketą, naująją „Renault EASY LINK” multimedijos sistemą ir tokias jungliąsias paslaugas kaip nuotolinį automobilio valdymą. Ši sistema užtikrina didesnį junglumą tiek automobilio viduje, tiek išorėje ir vairuotojui su keleiviais padeda palaikyti ryšį su savo skaitmenine aplinka. Sistema valdoma 10,2 colio įstrižainės prietaisų skydelio ekrane ir 9,3 colio vertikaliame multimedijos sistemos ekrane. Sistemą galima pritaikyti kiekvienam naudotojui ir nuolat papildyti naujomis paslaugomis, taip pat naudojant pirmą kartą „Captur“ įdiegtą „MULTI-SENSE“ sistemą, galima nustatyti norimas vairavimo parinktis ir salono aplinką.

Naujas „Renault Captur“ Lietuvoje debiutuos 2019 m. rudenį.

Visiškai naujo „CAPTUR“ techninės savybės

Ilgis 4 228 mm

Plotis 1 797 mm

Aukštis 1 566 mm

Atstumas tarp ašių 2 639 mm

Bagažinės talpa 536 l

Varikliai

„TCe 100“ / BVM5

„TCe 130 FAP“ / BVM6 arba EDC7

„TCe 155 FAP“ / EDC7

„Blue dCi 95“ / BVM6

„Blue dCi 115“ / BVM6 arba EDC7

„E-TECH Plug-in“ iš tinklo įkraunamas hibridinis variklis

Gamintojo nuotr.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.