„Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose – net keturi „Mercedes-Benz“ modeliai

Spalio 28 dieną prasidėsiančiuose „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose varžysis net keturi „Mercedes-Benz“ logotipą turintys modeliai. Visi – skirtingiems rinkos segmentams atstovaujantys automobiliai: nuo kompaktiško, modernaus 4 durų CLA kupė iki komfortiško, prabangaus SUV etalono GLS.

Iš viso rinkimuose dalyvaus 38 automobiliai, tarp kurių daugiausia (net 22) yra didesnio pravažumo modelių. Per mėnesį juos įvairiomis sąlygomis bandys geriausių Lietuvos žurnalistų komisija, o galutiniai sprendimai bus paskelbti paskutinį lapkričio penktadienį – 29 d.

Visko tiesiog daugiau

Pats prabangiausias šiuose rinkimuose dalyvaujantis automobilis yra naujasis „Mercedes-Benz GLS“ – tai tarsi S klasė visureigio kėbule. Aukščiausia prabanga, komfortas, garso izoliacija, saugumas bei patys moderniausi vairavimo asistentai – tokiame automobilyje gerokai sunkiau rasti funkciją, kurios nėra, nei išvardinti tas, kurios yra.

Palyginti su pirmtaku, šis modelis tapo 77 mm ilgesnis ir 22 mm platesnis, o ratų bazė pailgėjo 60 mm. To naudą jaučia kiekvienas automobilio keleivis, o ypač sėdintys antroje eilėje. Praktiškumo šiam septynviečiam SUV taip pat netrūksta – jo bagažinė yra talpiausia iš visų „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimų dalyvių (890 litrų), o vos vieno mygtuko paspaudimu nulenkus galines sėdynes, jos erdvė padidėja net iki 2 400 litrų. Sėdynės tuo pačiu jungikliu galima ir nulenkti, ir vėl pakelti.

Rinkimams pristatoma modifikacija „GLS 400d 4MATIC“ pirmauja ir dar vienoje srityje – joje sumontuotas 6 cilindrų dyzelinis variklis pasiekia didžiausią sukimo momentą (700 Nm). To pakanka, jog septynvietis erdvus 5,2 m ilgio modelis iki 100 km/val. įsibėgėtų kaip sportiškas hečbekas – per 6,3 sek.

Komfortiška orinė „Airmatic“ pakaba jau yra standartinė GLS visureigio įranga. Papildomai užsakoma pati išmaniausia pasaulyje SUV automobilio pakaba – kelio paviršių skenuojanti ir amortizatorių kietumą pagal jo būklę pritaikanti „E-Active Body Control“.

Modifikacijos – įvairiems skoniams

Šiemet pristatytas naujasis „Mercedes-Benz GLE“ visureigis išsiskiria modifikacijų gausa – jame montuojami įvairūs benzininiai bei dyzeliniai varikliai, itin ekologiški hibridiniai, o išskirtinio našumo mėgėjams skirti AMG modeliai.

Ekologijai skiriama itin daug dėmesio – GLE buvo pirmasis visureigis klasėje, kurio 6 cilindrų dyzelinis variklis atitiko „Euro 6d“ emisijų reikalavimus. Rudens pradžioje buvo pristatytos dvi hibridinės versijos, „GLE 300 e 4MATIC“ bei „GLE 350 de 4MATIC“. Pastaroji tapo geriausiu įrodymu, jog hibridinis variklis yra geriausias praktiškumo ir ekologijos santykis: su 31,2 kWh talpos baterija vien elektra šis visureigis gali įveikti daugiau nei 100 kilometrų, o vidutinės jo degalų sąnaudos – 1,1 l/100 km.

„Jau tapo įprasta, kad kiekvienas naujas „Mercedes-Benz“ modelis turi vis daugiau dirbtinio intelekto apraiškų. GLE taip pat turi gausybę elektroninių pagalbininkų, kurie gerai asistuoja valdant automobilį kritinėse situacijose, reguliuoja pakabą, transmisiją. Su automobiliu galima išmaniai bendrauti naudojant naująją MBUX sistemą, jos funkcionalumas taip pat palieka įspūdį“, – savo įspūdžius po pažinties su GLE SUV modeliu pasakoja vienas iš dešimties „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimų komisijos narių, žurnalo „Top Gear Lietuva“ redaktorius Valdas Valiukevičius.

Rinkimams pristatoma versija yra aukso viduriukas – „GLE 350 d 4MATIC“ pasiekia 272 AG ir 600 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas vos prie 1 200 variklio aps./min. Tai užtikrina įspūdingą trauką bet kuriuo metu ir nedideles degalų sąnaudas, kurias pasiekti leidžia išmani 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė.

Drąsus dizainas sulaukė sėkmės

Visureigio ir kupė derinys automobilių rinkoje atsirado ne taip ir seniai, tačiau dabar tai – populiarus segmentas ir vienas pagrindinių jo atstovų yra „GLC Coupé“ modelis. Kompaktiškas visureigis pasižymi drąsiu dizainu ir suderintomis savybėmis, užtikrinančiomis komfortą, sportiškumą bei SUV būtiną pravažumą.

GLC serijos automobiliai yra bestseleriai visame pasaulyje, daugybė jų matoma ir Lietuvos gatvėse. Pirmosios kartos SUV bei kupė modeliai vairuotojus papirko universalumu, o atnaujintoje versijoje ši savybė papildyta moderniais atributais kaip išmani „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) informacinė balsu valdoma sistema, dalinį autonominį važiavimą užtikrinantys vairavimo asistentai ir benzininiai varikliai su 48 voltų įtampos sistema bei elektrinio generatoriaus suteikiamu papildomu sukimo momentu.

 

Mažas, bet komfortiškas

„Mercedes-Benz CLA 220“ – ketvirtas trikampės žvaigždės logotipu paženklintas modelis, dalyvaujantis „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose. Tai – kompaktiškas itin drąsaus dizaino pavyzdys ir vienas nedaugelio modelių, kurį dar galima užsakyti su mechanine pavarų dėže.

Jis – vienas mažiausių „Mercedes-Benz“ gamos kūrinių, tačiau komforto savybėmis beveik nenusileidžia didiesiems sedanams bei visureigiams, pavyzdžiui, šiame modelyje papildomai užsakomas „Energizing Package Plus“ įrangos paketas, kuriame – automatinė klimato kontrolė „Thermotronic“, geresnė garso sistema, šildomos sėdynės su masažo funkcija bei jaukumo suteikiantis apšvietimas.

Šie modeliai pretenduoja į 12 nominacijų: be pagrindinių „Lietuvos metų automobilio 2020“ bei „Tautos automobilio 2020“, laimėtojai bus apdovanoti už geriausią informacinę sistemą, dizainą, saugumą ir kitas savybes. Rinkimų startas bus paskelbtas spalio 28 d. Vilniuje, Nepriklausomybės aikštėje, o nominacijų nugalėtojai paaiškės apdovanojimų vakare lapkričio 29 d. Rinkimuose dalyvaujančius „Mercedes-Benz“ modelius bus galima išvysti spalio 28 d., o prabangus SUV GLS į Lietuvą atvyks vėliau – jį numatoma pristatyti į rinkimų bandymų stovyklą Druskininkuose lapkričio 12–17 dienomis.

www.auto-bild.lt

ĮDOMIOS NUORODOS

SKELBIMAS

Autobild.lt kontaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.