Auksinis vairas – 2011



“Auksinio vairo” statulėlė – kas šiemet labiausiai jos vertas?

Dienos, mėnesiai, metai bėga nenumaldomai greitai. Ir vėl atėjo laikas rinkti geriausią metų automobilį. “Auto Bild” skelbia tarptautinio „Auksinio vairo 2011“ konkurso pradžią.

Dėmesio! Ieškomas geriausias, gražiausias, geidžiamiausias, įspūdingiausias, nuostabiausias, nepakartojamiausias ir dar visaip kaip kitaip -iausias 2011 metų Europos automobilis. Kitaip tariant, artėja akimirka, kai automobilių pasaulio oskarai, t.y. „Auksinio vairo“ statulėlės, bus įteiktos šių metų geriausiesiems. Kaip visada rinkimuose dalyvauja per 20 Europos šalių, kuriose leidžiamas šis žurnalas, skaitytojai. Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas rudeniui baigiantis, o tiksliau – lapkritį Berlyne.
Dėl „Auksinio vairo“ statulėlės šiemet rungsis 49 nauji modeliai. Jie suskirstyti į šešias klases: maži, kompaktiniai, vidutinės klasės, kabrioletai, sportiniai ir SUV automobiliai. Kaip įprasta, skaitytojai pirmiausiai turės nuspręsti, kuris iš kiekvienos grupės pretendentų vertas savo klasės nugalėtojo vardo, o paskui iš šio šešeto jiems teks išrinkti absoliutų konkurso nugalėtoją.

Kaip bus renkamas nugalėtojas

“Auksinio vairo” konkursas susideda iš dviejų etapų. Pirmame dalyvauja Europoje leidžiamų “Auto Bild” žurnalų grupės skaitytojų, antrajame – kompetentinga komisija.
Pirmiausiai kiekvienos iš rinkimuose dalyvaujančių valstybių skaitytojai išrinks nacionalinius “Auksinio vairo” atskirų šešių kategorijų nugalėtojus ir vieną absoliučiai geriausią. Kiekvienos klasės pretendentams į nugalėtojo titulą galima skirti tik po vieną balsą, o absoliučiai geriausias renkamas iš šešių nugalėtojų pagal klases.
Antras etapas vyks šiemet spalį Italijoje, kur į lemiamą kovą susirinkusius nacionalinių turų laimėtojus vertins griežčiausia Europoje žiuri: “Auto Bild” žurnalų vyriausieji redaktoriai, technikai, lenktynininkai ir garsūs žmonės. Tiesa, komisija vertins tik keturių klasių finalininkus – tai mažų, kompaktinių, vidutinės klasės ir kabrioletų atstovai. Iš viso jų bus dvidešimt – remiantis skaitytojų balsavimo rezultatais, po penkis geriausius kiekvienos iš šių keturių klasių atstovus. Sportinių automobilių ir SUV klasės nugalėtojus lems tik skaitytojų balsai.
Kiekviena žiuri grupė vertins tas savybes, apie kurias nusimano geriausiai. Pavyzdžiui, technikai vertins automobilių poveikį aplinkai, saugumą, kainos ir kokybės santykį. Lenktynininkai – variklio, važiuoklės, vairo mechanizmo, stabdžių, transmisijos darbą. Garsenybės, be abejo, dizainą, erdvumą, sėdėjimo patogumą, ergonomiką. O ką darys vyriausieji redaktoriai? Jie atliks sunkiausią darbą – turės įvertinti visus šiuos kriterijus.
Jau tapo tradicija, kad konkurso finalininkai testuojami Italijoje, specialioje “Fiat/Pirelli” testavimo trasoje Baloko mieste (netoli Turino). Kuo ji ypatinga? Tai 65 km testavimo trasa, užimanti 5,5 kv. km teritoriją, kurią sudaro asfaltas, bazaltas, netašytų akmenų grindinys, bekelės ir duobėto kelio atkarpos, važiavimas per vandenį, staigūs ir “S” formos posūkiai… Joje neliks neatskleista jokia bandomo automobilio silpnybė.
Šiame ir kitame “Auto Bild Lietuva” žurnalo numeryje visus šiais metais rinkimuose dalyvaujančius automobilius pažymėsime “Auksinio vairo” simboliu.

Taip atrodo “Fiat/Pirelli” trasa Italijoje, kurioje automobiliai bus bandomi spalio pradžioje. Testuojamiems modeliams teks paragauti ne tik asfalto, bet ir bekelės malonumų

Taip atrodo “Fiat/Pirelli” trasa Italijoje, kurioje automobiliai bus bandomi spalio pradžioje. Testuojamiems modeliams teks paragauti ne tik asfalto, bet ir bekelės malonumų

Prizai

1 vieta
Savaitgalis su vokiškos kokybės ir ispaniško temperamento Seat Leon automobiliu.

2 vieta
„Becker Z112“ navigatorius

3 vieta
Žurnalo “Auto Bild Lietuva” metinė prenumerata 2012 metams

Pasirinkite automobilius už kuriuos balsuojate:

foto

foto

foto

foto

foto

foto


SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.