Volkswagen

VW1904 metais įkurtas koncernas išleido plačią modelių paletę nuo pirmojo modelio Fox, „protinggųjų“ Golf ir Passat arba komfortiškojo Beetle ir Eos, iki erdviojo Multivan ir visureigio Touareg. VW modeliai karaliauja visuose segmentuose. Galimas spragas užpildo Golf Variant ir kompaktiškas AllradlerTiguan. 2008-aisiais debiutavo šeštos kartos Golf.

VOLKSWAGEN AUTOMOBILIŲ MODELIAI

Gandai apie 8-ąją kartą

Kaip rašo Autobild.de, remdamasis savo šaltiniais, kita Passat karta turėtų pasirodyti 2014 metais. Autobild taip pat parodė spėjamą naujo modelio vaizdą, pieštą redakcijos dailininko.

Anot šių duomenų, naujas Passat turės kiek erdvesnį saloną ir naujos kartos lanksčiai komponuojamą priekinių varančiųjų ratų platformą. Vienu iš išorės akcentų taptų neįprastos šešiakampės formos priekiniai žibintai.

Jeigu Autobild.de teisus, tai dar viena įdomi naujiena būtų tai, kad naujas Passat bus gaminamas su labai įvairiais kėbulo variantais – be tradicinių sedano ir universalo, dar ir keturduris kupe-kabrioletas, dvivietis kupe ir dviejų durų kabrioletas. Betrūktų tik SUV, tačiau, matyt, nelabai prasminga bandyti „įsiterpti“ tarp Tiguan ir Touareg.

www.auto-bild.lt

VW netyčia parodė atnaujintą Tiguan

Oficialaus VW puslapio prižiūrėtojai padarė klaidą ir paskelbė atnaujinto Tiguan, kurį planuojama parodyti tik 2012  metais, nuotrauką. Ši po kelių valandų buvo pašalinta, bet, kaip įprasta, jau spėjo paplisti tinkle.

Iš nuotraukos galima matyti, kad Tiguan išvaizdoje atsiras panašių į Tuareg bruožų. Modelis turėtų pasirodyti 2012 m. Ženevos parodoje.

www.auto-bild.lt

New Beetle pasirodys vasario 6 d.

Volkswagen pradėjo rodyti pirmąjį reklaminį naujos kartos New Beetle klipą. Jame nurodyta oficialios premjeros data – vasario 6 d.

Naujasis vabalas jau anksčiau pagautas šnipų foto kameromis. Pagal jas galima spręsti, kad bendra automobilio forma pasidarė mažiau apvali, ir kažkuo primena klasikinių Porsche stilistiką.

Kaip ir anksčiau, New Beetle daugiausia dėmsio planuojama skirti Š. Amerikoje.

www.auto-bild.lt

Patobulintas Passat

Patobulintas Passat

Septintos kartos Passat – tai modelis nesukėlęs jokios revoliucijos. Štai mūsų įspūdžiai po pirmojo pasivažinėjimo. Atnaujinimas? “Volkswagen” valdžia turi kitokią nuomonę. Jie draugiškai kalba apie naują Passat kartą. Jų manymų, vadintis nauju modeliu yra keletas priežasčių: visa mašina, esą tapo gražesnė, geresnė ir saugesnė. Bet ar  tikrai? Neleiskime mūsų apgauti – techniniu atžvilgiu niekas nepakeista. […]

Passat, bet kitas

Viena iš labiausiai lauktų Detroito parodos premjerų –  vidutinės klasės Volkswagen modelis, anksčiau žinomas pavadinimų NMS (New Medium Sedan). Jis skirtas pakeisti JAV pardavinėjamą europinės „kilmės“ Passat.

Pristatymo parodoje proga naujasis modelis pagaliau gavo „tikrą“ vardą. Ir jis taip pat yra Passat… Tad nuo šiol šiuo vardu vadinsis du skirtingi modeliai, skirti atitinkamai Europos ir JAV rinkoms.

Amerikietiškas Passat yra didesnis už savo pirmtaką, tačiau dizainu stebinančiai panašus į kuklesnę Jetta, dėl to sutiktas su tam tikru nusivylimu. Tačiau Volkswagen tikslas aiškiai buvo ne stebinti nauja išvaizda, o pasiūlyti rinkai pakankamai didelį auutomobilį su gerai vertinamu VW ženkliuku už prieinamą kainą. Passat kainuos maždaug nuo 20 tūkst. dolerių – 7-8 tūkstančiais mažiau nei iki šiol siūlyta europinė versija.

www.auto-bild.lt

Volkswagen pasaulio užkariavimui toliau vadovaus M.Vinterkornas

Volkswagen AG stebėtojų taryba vienbalsiai dar penkiems metams pratęsė dabartinio direktorių valdybos pirmininko M.Vinterkorno įgaliojimus. Jam teks asmeniškai realizuoti jo sukurtą planą, kaip iki 2018 m. tapti didžiausiu pasaulio gamintoju.

VW vadovu M.Vinterkornas tapo 2007 m.

www.auto-bild.lt

Porsche surinkinės kartu su VW

VW koncernas planuoja perkelti sportinių modelių Porsche Boxster ir Caynam gamybą į gamyklą Osnabriuke. Toje pačioje gamykloje nuo pavasario bus surenkami Golf kabrioletai.

Šiuo metu minėti Porsche modeliai renkami gamyklose Štutgarte bei Suomijoje, gamykloje, nuomojamoje iš Valmet Automotive. Pastaroji kompanija neketina pratęsti greitai besibaigiančios sutarties. Perkelti ten gamintų modelių į Štutgartą neišeina – gamykla pilnai užkrauta.

Gamyklą Osnabriuke VW įsigijo iš praeityje garsios dizaino ir tiuningo kompanijos Karmann, kuri 2009 m. bankrutavo. VW į šią gamyklą investavo 300 mil. eurų.

www.auto-bild.lt

VW atšauks daugiau nei 400000 automobilių

Volkswagen Jungtinėse Valstijose atšauks daugiau nei 400 tūkst. automobilių dėl savaiminio užsidegimo pavojaus. Atšaukiami Jetta, Golf, Rabbit ir New beetle modelių automobiliai buvo pagaminti Meksikoje.

Kaip sakoma pranešime, kai kuriuose šių automobilių kuro padavimo vamzdeliai sumontuoti pažeidžiant technologiją, dėl ko jie gali prasitrinti ir nutekinti kurą.

Europiniuose modeliuose tokio defekto nepastebėta.

www.auto-bild.lt

Volkswagen skirs vystymuisi 52 milijardus eurų

Lapkričio 19 d. Volkswagen stebėtojų tarybos posėdyje buvo patvirtintas planas per artimiausius penkerius metus investuoti 57 milijardus eurų į vystymą. daugiau kaip pusė šios sumos – 57 proc. – bus investuoti Vokietijoje.

Esamų modelių modernizacijai, naujų modelių kūrimui, įrangos pirkimui bei gamyklų atnaujinimui bus skirta 27,7 milijardo. . Visų pirma planuojama skirti dėmesį modulinių technologijų, tradicinių variklių su pagerintu ekonomiškumu ir sumažinta tarša, taip pat hibridinių ir elektrinių variklių kūrimui.

Pinigų prireiks ir naujai gamyklai Š.Amerikoje paleisti.

Į minimą sumą neįeina išlaidos Kinijoje. Čia veikiančios bendros su kinais įmonės pačios investuos „į save“ dar 10,6 milijardo.

www.auto-bild.lt

Volkswagen negamins 2 cilindrų variklių

Nors VW buvo vieni iš pionierių mažinant cilindrų skaičių mažuose automobiliuose, plačiai panaudodami 3 cilindrų variklius, būsimas mažiausias Volkswagen Up modelis neturės 2 cilindrų variklio.

Tyrimų departamento vadovas Ulrich Hackenberg sako, kad jo nuomone mažinimas pasiekė ribą, nepaisant to, kad FIAT naudoja 2 cilindrų variklius.

VW Jetta techninis vadovas sakė, kad kompanija eksperimentavo su 2 cilindrų varikliais ir vietoje to nusprendė tobulinti esamus trijų cilindrų variklius. Jo žodžiais, net ir jie turi problemų gamyboje, o 2-cilindriai jų turėtų dar daugiau. Bet VW toliaus vystys 3 cilindrų technologiją, sakė jis.

www.auto-bild.lt

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.