VOLKSWAGEN PASSAT B7, nuo 8000 eurų

Ko vertas kompanijų ir privačių pirkėjų numylėtinis?

aa

Tarp ištikimiausių Passat pirkėjų dominuoja įvairiausio plauko įmonės. Bet puikiai išliekamąją vertę saugantis automobilis turi kuo sudominti ir privačius pirkėjus.

Kelyje jis jaučiasi kaip namie: Vokietijoje maždaug trys ketvirtadaliai visų VW Passat (B7 modelio, gaminto 2010–2014 metais) yra nuperkami komercinių įmonių. Lietuvoje ši dalis bus dar didesnė. Todėl pirmuosius savo metus Passat praleidžia aktyviai dirbdamas darbą ir sukdamas kilometrus, tarsi tolimųjų reisų krovininis automobilis. Pasibaigus numatytam išperkamosios nuomos laikotarpiui, tokie Passat yra pasirengę
tarnauti savo antriesiems šeimininkams.

aa1

Jie džiugina kruopščiai fiksuota priežiūros istorija, o techninė būklė, nepaisant didelės ridos, dažniausiai yra gera. Be to, turint visą priežiūros istorijos ir serviso čekių komplektą, galima neabejoti tokių automobilių odometro rodmenimis. Žinoma, susitaikykite su faktu, kad šešiaženkliai kilometražo
skaičiai yra taisyklė, o ne išimtis.

Tokie B7 modeliai paprastai negrasina gedimais, o Vokietijos techninių apžiūrų centruose (TÜV) fiksuojami Passat trūkumai yra nepaprastai reti. Galima pastebėti, kad dėl didelės ridos susidėvi stabdžiai, įmanomi nedideli pakabos gedimai.

Mūsų išbandyta Passat versija Variant 1.6 TDI Trendline atskleidė tik du rūpesčių keliančius požymius: vos dvejų metų senumo žieminės
padangos, nors ir dar turėdamos pakankamo gylio protektorių, kelyje skleidė pašalinius garsus. Kitas trūkumas – radome rūdžių ant bagažinės dangčio kraštelio.

aa2

Tačiau po trejų metų ir 160 000 kilometrų ridos automobilio interjeras atrodo puikiai, variklis, pavarų dėžė ir pakaba veikia taip pat gerai, kaip ir pirmą naudojimo dieną. Šio automobilio kaina Vokietijoje siekia 10 790 eurų, nors rinkoje populiaresnės versijos su didesniais dviejų litrų TDI varikliais, kurių galingumas siekia 140, 170 arba 177 AG, ir – pageidautina – su dvigubos sankabos DSG transmisija.

Benzininiai varikliai, pasiekiantys 122–300 AG, nėra populiarūs, nes beveik 90 procentų visų Passat automobilių yra varomi dyzelinu. Renkantis įrangą, siūlome atkreipti dėmesį į subtiliomis chromo dekoracijomis papuoštą „Comfortline“ versiją – toks Passat yra geriau įrengtas ir, be
viso kito, turi vairuotojo nuovargio stebėjimo įrangą.

ABL, 2015 m. Nr. 3

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.