Naujas 5 serijos BMW

Protingas kaip „septintukas“, sportiškas kaip „trečiukas“

Capture

Naujasis 5 serijos BMW pretenduoja tapti pažangiausiu mūsų laikų automobiliu – gamintojai tikina, kad dėl to jis neprarado savo ankstesnių privalumų. Mes jį išbandėme.

Mieli BMW gerbėjai, jūs turite būti iš tikrųjų drąsūs. Nee, „penktukas“ taip radikaliai nenutrauks mielų tradicijų, kaip tai padarė priekiniais ratais varomas ir trijų cilindrų variklį turintis 2 serijos BMW. Tačiau „penktukas“ perims iš vairuotojo rankų vairaratį, na, jeigu pastarasis to norės. Iš visų autonomiškai važiuojančių automobilių jis pretenduoja atsidurti pačioje viršūnėje – būti geriausias ne tik Vokietijos, bet ir pasaulinėje automobilių pramonėje. To siekti jam išties gerai sekasi.

Nuspaudus vairaračio kairėje esantį mažą mygtuką, vairą perima „kolega“ kompiuteris. Naudojamas „gazas“ ir stabdžiai – mums tai gerai žinoma. Dabar „penktukas“ savarankiškai įveikia net greitkelio posūkius. Visa tai autopilotas atlieka tobulai, tad net didžiausias greičio mėgėjas važiavimu mėgausis įveikus vos keletą kilometrų. Naujasis BMW atpažįsta greičio ribojimo ženklus ir švelniai mažina greitį. Tiesa, kai automobilis vairuojamas autonomiškai, vairuotojas negali rašyti el. laiškų arba skaityti dienos žinių, nors techniškai gal tai ir įmanoma. Kaip ir konkurentų pagamintuose autonomiškai valdomuose automobiliuose, „penktuko“ prietaisų skydelio ekrane atsiranda įspėjamasis užrašas, kad vairuotojui vairą būtina laikyti rankomis.

Kita vertus, naujasis 5 serijos modelis „atsikratė“ 100 kg. Tai turėtų jam padėti ne tik sumažinti degalų sąnaudas, bet ir pagerinti dinamines savybes, pašėlusiu tempu įveikiant posūkius. Be to, pirmą kartą automobilis bus ne tik varomas, bet ir valdomas visais ratais. Genialus derinys. Mūsų 530d xDrive labai greitai įveikia posūkį, todėl papildomas 31 centimetras, palyginti su 3 serijos modeliu, nedaro jokios įtakos jo manevringumui. Galime lažintis, kad tokio sportiško sedano iki šiolei dar nebuvo. Be to, „penktukas“, įjungus „Komfort“ režimą, yra beveik toks pat jaukus ir komfortiškas kaip jo didysis „brolis“ („septintukas“), taigi taip šimtus greitkelio kilometrų lengva ir paprasta nuvažiuoti, kaip ir nusičiaudėti.

Šešių cilindrų varikliui, gamintojų teigimu, užtenka 51/100 km. Per mūsų bandomąjį važiavimą šis automobilis „valgė“ 81/100 km. Tai vis dėlto tikrai nedaug. Dėl variklio, kurio cilindrai išdėstyti viena eile, savybių ir darbo tikrai nebus priekaištų. sportišką važiavimo kokybę užtikrina 265 AG ir 620 Nm sukimo momentas. Vis dėlto naujasis 5 serijos BMW turi vieną trūkumą – tai kaina, kuri yra nuo 47 390 eurų, o mūsų bandytas automobilis kainuoja 60 350 eurų. Kaip jau sakėme – būkite drąsūs!

Daugiau: ABL, 2017 m. Nr.2

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.