MITSUBISHI OUTLANDER nuo 5000 eurų

Ištvermingas kompaktinis SUV

Capture4

Kukliai atrodantį populiariausią „Mitsubishi“ koncerno visureigį nustelbia gerokai ryškesni varžovai. Ryškesni, bet ne visada geresni.

Antros kartos Mitsubishi Outlander, kaip ir jo pėdomis sekusių „brolių“ Citroën C-Crosser bei Peugeot 4007 startas 2006 metais buvo sėkmingas. Sėkmė buvo tokia didelė, kad „Mitsubishi“ naująjį kompaktinės klasės SUV kategorijos visureigį be gimtosios Japonijos pradėjo gaminti ir Borne, Olandijoje. Nepaisant daug žadėjusios pradžios, konkurencija kompaktinių SUV segmente išaugo žaibiškai. Outlander akimirksniu iš bestselerio tapo nišiniu modeliu.

Tarp kompaktinių SUV japonišką automobilį galima priskirti negausiai tvirtų, bekelei tinkamai suręstų visureigių grupei. Kartu jis yra vienas erdviausių tarp šio segmento atstovų. Priklausomai nuo versijos, 4,6 m ilgio automobilyje gali būti įrengtos septynios sėdimos vietos ir pasiūlyta gausi komforto įranga. Įprastinis Outlander turi priekinius varančiuosius ratus – visų varančiųjų ratų transmisija, įjungiama jungikliu prietaisų skydelyje, siūloma papildomai. Tiesa, pasirikus 4WD režimą (jungiklis ties padėtimi „Lock“), galinių ratų pavara įsijungia neskubėdama, ribodama automobilio galimybes bekelėje. Mitsubishi Outlander varžovams nusileidžia ir vilkimo galia – japoniškas automobilis gali vilkti tik iki 1900 kg svorio priekabą.

Capture5

Dažnai velkant priekabas Outlander vairuotojai susiduria su dar viena problema – per silpna sankaba, kuri greitai susidėvi. Belieka pasidžiaugti, kad bent varikliai nekaprizingi ir yra gana patikimi. 2006 metais automobilis buvo pristatytas su VW 2.0 TDI/140 AG dyzeliniu varikliu, po metų gama papildyta galingesniu PSA 2.2 HDi/156 AG motoru. Benzininiai varikliai, kurių galingumas siekė nuo 136 iki 170 AG, nebuvo itin populiarūs. VW dyzeliniai varikliai pirmuosiuose modeliuose turėjo rūpesčių dėl turbokompresorių, nusimaunančių įleidžiamo oro žarnų. Dėl galimo savaiminio išsijungimo, 2008 metais į dirbtuves buvo sugrąžinti modeliai su PSA dyzeliniais varikliais. Taip galėdavo nutikti sugedus aušinimo sistemos ventiliatoriui ir varikliui pasiekus maksimalią darbinę temperatūrą.

Gana greitai dėvisi stabdžių diskai, tačiau dėl to kaltas didelis automobilio svoris, kuris siekia iki dviejų tonų. Dėl tos pačios priežasties nemažos yra ir degalų sąnaudos: „Auto Bild“ ilgalaikio testo metu, važiuojant sportiškai, automobilis su 2.2 HDi varikliu sunaudodavo 15 l dyzelino 100 km kelio. Tiesą sakant, net įprastinėmis sąlygomis degalų sąnaudos nenukrisdavo žemiau aštuonių litrų. Nepaisant didoko „apetito“, Outlander užsitarnavo mūsų pagarbą ir sėkmingai be didelių trūkumų užbaigė varginantį ištvermės testą.

Daugiau: ABL, 2017 m. Nr.4

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.