Ženevoje – galingiausio „Volkswagen“ visureigio „Touareg V8 TDI“ pasaulinė premjera

89-ojoje Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje „Volkswagen“ pasauliui pristatė naująjį „Touareg V8 TDI“. Įspūdingą 310 kW/421 AG (3500–5000 sūkių/min.) galią išvystantis automobilis yra galingiausias istorijoje Vokietijos gamintojo visureigis. Maksimalus modernaus turbodyzelinio variklio sukimo momentas prilygsta superautomobiliams – jis išvysto net 900 Nm (1000–3250 sūkių/min.). Tokia galia užtikrina puikias vairavimo charakteristikas, nesvarbu, važiuojama lėtai, greitai ar bekele. Dviejų turbinų sistema ir papildomas elektrinis kompresorius yra vieni iš technologinių šio tylaus 4.0 l darbinio tūrio, aštuonių cilindrų variklio patobulinimų. Dinamiška „Touareg V8 TDI“ prigimtis atsiskleidžia vos nuspaudus greičio pedalą: iki 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 4,9 sekundės. „Touareg V8 TDI“ maksimalus greitis apribotas iki 250 km/val. Kaip ir V6 modelis, V8 versija atitinka „Euro 6d-TEMP“ taršos standartą. Būsimasis „Volkswagen“ flagmanas į prekybą pasirinktose rinkose bus išleistas jau šių metų gegužę. Jį bus galima įsigyti ir Baltijos šalyse – apie šią galimybę ir kainas gamintojas paskelbs atskirai.

Išskirtinė standartinė komplektacija. Naujojo „Touareg V8“ pirkėjai galės rinktis iš standartinių „Elegance“ ir „Atmosphere“ interjero dizaino paketų, kurie V6 modeliuose siūlomi kaip papildoma įranga. Jaukus ir šiltas „Atmosphere“ interjeras dekoruotas medžiu ir gamtoje vyraujančiais atspalviais, o griežtajame „Elegance“  dominuoja metalas ir pirkėjo išsirinktos spalvos. Standartiškai abiejuose paketuose sėdynės ir durelės aptraukti oda. Pasirinktinai „Touareg V8 TDI“, kaip ir kiti šios serijos modeliai, gali būti komplektuojamas su sportine „R-Line“ apdaila.

Orinė pakaba ir 19 colių ratai. Palyginti su V6 modeliais, standartinė visureigio komplektacija tapo dar gausesnė. Papildomai į ją įtraukta „4-Corner“ orinė pakaba, elektra atidaromos ir uždaromos bagažinės durys, komfortiškos sėdynės, signalizacija, nerūdijančio plieno pedalai ir „Light&Sight“ paketas, kurį sudaro akinimui atsparūs šoniniai veidrodžiai ir automatiniai priekiniai žibintai. Vietoje 18 colių ratlankių, „Touareg V8 TDI“ komplektuojamas su 19 colių „Tirano“ lengvojo lydinio ratlankiais.

Skaitmeninis valdymo skydelis. Viena iš daugelio technologinių naujausios „Touareg“ kartos inovacijų yra papildomai pasirenkamas „Innovision Cockpit“ prietaisų skydelis. 12 colių skaitmeninis prietaisų skydelis ir 15 colių TFT lietimui jautrus „Discovery Premium“ pramogų sistemos ekranas sujungiami į vieną skaitmeninę valdymo, informacijos, ryšių ir pramogų sistemą, kuri visada aktyvi, lengvai valdoma ir pritaikoma individualiems poreikiams. Maža to, ji praktiškai neturi tradicinių fizinių mygtukų ar jungiklių – jie palikti tik ten, kur juos naudoti intuityviai patogu, pavyzdžiui, garso reguliavimui, taip pat ant multifunkcinio vairo. Naudodamiesi „Innovision Cockpit“, vairuotojai gali pritaikyti asistavimo, valdymo ir komforto sistemas pagal savo poreikius ir pomėgius, taigi ne vairuotojas ir keleiviai prisitaiko prie automobilio, o atvirkščiai – automobilis tampa JŲ „Touareg“. Tokias galimybes suteikia naujos, aukšto lygio sujungtos sistemos ir programos, valdomos skaitmeninėmis sąsajomis ir multifunkciniu vairu.

Prabangus ir patogus salonas. „Touareg V8 TDI“ salonas yra tarsi prabangi komforto zona. Stiklu padengtas „Innovision Cockpit“ ekranas, augalinio rauginimo oda ir aliuminio bei chromo detalės leidžia pajausti aukščiausią kokybę tiek žiūrint, tiek liečiant. Ypač elegantiškai salone pritaikytas medis. Pasirinkus „Atmosphere“ dizaino paketą, vientisas uosio intarpas, tarsi lenkta sija, apgaubia visą priekinį prietaisų skydelį. Vairuotojas ir šalia jo sėdintis keleivis kelionės metu gali mėgautis masažo funkcija ir ventiliuojamomis Savonos odos sėdynėmis (papildoma komplektacija).

Integruotos vairuotojo asistavimo sistemos. „Touareg V8 TDI“ rinkoje pasirodys aprūpintas ypač gausiu asistavimo, valdymo ir komforto sistemų kiekiu. „Night Vision“ sistema su termine vaizdo kamera atpažįsta žmones ir gyvūnus tamsoje. „Traffic Jam and Roadwork Lane Assist“ – pusiau automatinė vairavimo spūstyje ir kelio linijų laikymosi sistema, galinti pagreitinti ar pristabdyti automobilį važiuojant iki 60 km/val. greičiu. „Front Cross Traffic Assist“ reaguoja į priešais vykstantį eismą. Visi vairuojami ratai padeda „Touareg“ valdyti, tarsi tai būtų kompaktiškas automobilis. Nauja elektro-mechaniškai valdoma svyravimą malšinanti sistema stabilizuoja važiavimą,  interaktyvūs „IQ.Light“ matriciniai LED priekiniai žibintai reaguoja į kameros informaciją ir perjungia ilgąsias ar trumpąsias šviesas, kad neakintų priešais atvažiuojančių vairuotojų. „Windshield Head-up Display“ ekranas informaciją projektuoja tiesiai ant priekinio stiklo. Visas šias sistemas vairuotojas naudos kaip vieną, nepriekaištingai veikiantį sistemų rinkinį, užtikrinantį saugesnę, patogesnę ir dar intuityvesnę nei kada nors iki šiol kelionę.

Organizatroių nuotr.

www.auto-bild.lt

ĮDOMIOS NUORODOS

SKELBIMAS

Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.