Kompaktinių modelių galia: nauji „Audi RS Q3“ ir „Audi RS Q3 Sportback“

„Audi Sport“ pristato naujos kartos „RS Q3“ ir gamą papildantį visiškai naują „RS Q3 Sportback“. Šie du kompaktiniai sportiški SUV automobiliai pasižymi išskirtine galia, atletiška išvaizda ir praktiškomis kasdienėmis savybėmis.

„Ankstesnės kartos „Audi RS Q3“ tapo pirmuoju unikalaus segmento modeliu, tad mes ir toliau tęsiame šią sėkmės istoriją su nauju kompaktiniu itin galingu SUV automobiliu, – sako Oliveris Hoffmannas, „Audi Sport GmbH“ vykdomasis direktorius. – O pristatę naują „Audi RS Q3 Sportback“ – progresyvų SUV-kupė – esame naujų tendencijų pradininkai ir visu pajėgumu išnaudojame fenomenalų „Audi Sport“ padalinio augimo potencialą.“

 

Atletiškas: išorės dizainas

„Audi RS Q3“ ir „Audi RS Q3 Sportback“ yra ypatingos galios ir išskirtinių charakteristikų sinonimai, tad šios savybės atsispindi ir jų išvaizdoje. Blizgios juodos grotelės su trimačio korio raštu yra sumontuotos žemai ir integruotos į RS buferį, turintį dideles oro paėmimo angas. Įspūdingi bumerango formos buferio aptakai buvo specialiai sukurti „RS Q3“ modeliui.

Turintis išsiskiriančią ir kupė siluetą primenančią, link galo žemėjančią stogo liniją, 1557 mm aukščio „RS Q3 Sportback“ yra 45 mm žemesnis už „RS Q3“. Iškilios šoninės „Sportback“ kėbulo linijos driekiasi žemiau nei giminingame modelyje, taip vizualiai sukuriant žemesnį kėbulo svorio centrą, tad automobilis atrodo dar atletiškiau, o ratai – didesni. Abu galingi „Audi Sport“ automobiliai savo galimybes pabrėžia išraiškingomis ir 10 mm platesnėmis ratų arkomis.

Sportiški SUV bazinėje komplektacijoje turi LED žibintus, papildomai galima užsisakyti matricinius LED žibintus su dinaminėmis posūkių šviesomis, taip pat ypatingus „RS“ tamsios apdailos paketus. Galiniai žibintai taip pat turi LED technologiją.

Išskirtinės charakteristikos: pavara

„Audi Q3“ šeimoje „RS Q3“ ir „RS Q3 Sportback“ yra sportiški flagmanai, kurių variklių galios charakteristikos yra itin įspūdingos: penki cilindrai, 294 kW (400 AG) galia, 480 Nm sukimo momentas, „quattro“ visų ratų pavara. Penkių cilindrų motoras jau tapo modernia klasika, o pernai „Audi Sport“ sukurtas „2.5 TFSI“ variklis devintą kartą iš eilės buvo įvertintas itin garbingu „International Engine of the Year“ apdovanojimu.

Variklis maksimalų sukimo momentą pasiekia itin plačiame sūkių diapazone, kuris siekia nuo 1950 iki 5850 aps./min. „Audi RS Q3“ ir „RS Q3 Sportback“ iki 100 km/h įsibėgėja vos per 4,5 sekundes, o maksimalus greitis yra apribotas elektronika ties 250 km/h arba (pasirenkamai) 280 km/h.

Mažesnio nei 50 cm ilgio „2.5 TFSI“ variklis yra itin kompaktiškas ir sveria 26 kilogramais mažiau nei ankstesnė jo versija. Variklio karteris yra pagamintas iš aliuminio ir vien tai leido jo svorį sumažinti 18 kilogramų.

Penkių cilindrų variklio galia per septynių greičių „S tronic“ automatinę pavarų dėžę yra perduodama nuolatinei „quattro“ visų varančiųjų ratų pavarai, kur sukimo momentą tarp ašių skirsto daugiadiskė sankaba. Atskirų ratų sukimo momento kontrolės sistema užtikrina saugų ir manevringą automobilio valdymą.

Dinaminė „Audi drive select“ valdymo sistema leidžia nustatyti skirtingus „quattro“ pavaros ir kitų komponentų, tokių kaip vairo sistemos, pakabos, „S tronic“ pavarų dėžės veikimo režimus, variklio charakteristikas ir garsą. Priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos, galimi penki arba šeši režimai: „comfort“, „auto“, „dynamic“, „efficiency“ ir „individual“. Vietoje „individual“ režimo galimi du nauji „RS“ režimai „RS1“ ir „RS2“. Naudodamasis MMI sistema vairuotojas gali pats nustatyti šių režimų parinktis ir jas išsaugoti, o ant vairo esančiu „RS MODE“ mygtuku galima greitai pasirinkti vieną iš dviejų režimų.

Sportiškas be išlygų: pakaba

Su standartine „RS sport“ pakaba modelis yra 10 mm žemesnis už „Audi Q3“ ir „Q3 Sportback“, o sportiški pakabos nustatymai buvo specialiai suderinti tiksliam galingų modelių valdymui. Progresyvi „RS“ vairo sistema taip pat padeda itin tiksliai ir greitai įveikti posūkius.

Pirmą kartą galingiems kompaktiniams SUV automobiliams „Audi Sport“ siūlomi ir skirtingo dizaino 21“ ratlankiai. Su standartiniais 20“ ar pasirenkamais 21“ ratlankiais komplektuojamos visiškai naujos „RS“ šešių vožtuvų stabdžių apkabos su vėdinamais ir perforuotais 375 mm (priekyje) ir 310 mm (gale, neperforuoti) stabdžių diskais.

„Audi RS Q3“ ir „RS Q3 Sportback“ taip pat galimi su „RS sport plus“ pakaba ir DCC dinamine važiuoklės kontrolės sistema, kurios elektra valdomi vožtuvai reguliuoja amortizatorių standumą. Dinaminė „Audi drive select“ valdymo sistema, turinti kėbulo svyravimo jutiklius, keičia pasirenkamos „RS sport plus“ su amortizatorių kontrole sistemos veikimą.

Orientuotas į vairuotoją: salonas

Atletiška išorės išvaizda atspindima ir automobilio salone. Oro kondicionavimo sistemos valdymas, centrinė skydelio dalis ir „MMI touch“ liečiamasis ekranai į vairuotoją yra pakreipti 10 laipsnių kampu – visa priekinė salono dalis buvo kurta galvojant apie vairuotoją.

Papildomai galima užsisakyti didesnį virtualų „Audi virtual cockpit plus“ prietaisų skydelį su įspėjamosiomis pavaros perjungimo šviesomis, kurios siūlo jungti aukštesnę pavarą kai pasiekiami maksimalūs sūkiai. Taip pat specialūs virtualaus prietaisų skydelio „RS“ rodmenys rodo tokią informaciją kaip padangų slėgis, sukimo momentas, galia, trasos įveikimo laikas, pagreičio jėgos ir įsibėgėjimo duomenys.

Erdvus: salono koncepcija ir įranga

Nauji „Audi RS Q3“ ir „RS Q3 Sportback“ yra penkiaviečiai automobiliai ir, nors ir sportiški, yra itin praktiški naudoti kasdien. Galinės sėdynės gali būti pastumiamos į priekį ir atgal 150 mm („RS Q3 Sportback“ – 130 mm) diapazonu, tris atskirai nulenkiami galinių sėdynių atlošai turi septynias fiksuotas padėtis. Į bagažinę telpa 530 l, nulenkus galinių sėdynių atlošus – 1525 l („RS Q3 Sportback“ – 1400 l).

„Audi RS Q3“ ir „RS Q3 Sportback“ gali būti dažomi aštuoniomis skirtingomis spalvomis, taip pat galima pasirinkti unikalų dažymą iš „Audi exclusive“ spalvų gamos. Kartu su blizgios juodos spalvos apdailos paketu, „Audi“ ir „RS“ logotipai priekyje ir gale yra juodi.

www.auto-bild.lt

ĮDOMIOS NUORODOS

SKELBIMAS

Autobild.lt kontaktai Reklama svetainėje
© 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją.
Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.